logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

El 29, 30 de juny i 1 de juliol: XVIII Jornades UPEC: Sota el present hi ha sempre el futur

La XVIII edició de la UPEC tindrà inici el pròxim 29 de Juny a la Sala Brigades Internacionals a Rambla Santa Mònica 10, de Barcelona.
La temàtica d’aquesta divuitena edició de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya serà la possibilitat del pensament utòpic: la opció d’obrir nous horitzons en aquest “No future” neoliberal. A més, s’abordaran qüestions que poden semblar distants entre si, però que les uneix l’argamassa d’aquesta aposta pel futur.
Des de la UPEC, s’ha organitzat una sèrie de ponències, conferències, diàlegs i actes, que com cada any esperem que despertin les més sinceres curiositats. Per a fer-ho comptarem amb persones com Marc Giró, Sergi Raventós, Layla Martínez, Juana Dolores, o Héctor Tejero—entre d’altres— sobre temes que pivotaran entorn a la utopia en relació a l’economia, la imaginació política i com obrir nous horitzons, la catalanitat al segle XXI o la qüestió de futur per excel·lència del nostre present com és la crisi ecològica i energètica.
D’entre tots els debats i conferències comptarem amb la participació de Camil Ros, secretari General de la UGT de Catalunya, del president de la Generalitat, Pere Aragonès, Núria Parlon, Jaume Collboni, Oriol Junqueras, Salvador Illa, Jéssica Albiach, Maria Sirvent, entre d’altres.
Aquest any volem agrair a la família del pintor abstracte sabadellenc Alfons Borrell Palazón, per haver-nos cedit la seva obra pel cartell d’aquestes #JornadesUPEC2022.
Podeu consultar el programa en aquest enllaç.

Entrades relacionades