logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

VI Jornada Ciutadana: “Impostos pel RESCAT. La fiscalitat que ve”, de la Plataforma per a una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària

El proper dissabte 2 d’abril, de les 10 a les 14h, la Plataforma per a una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària organitza la VI Jornada Ciutadana: “Impostos pel RESCAT. La fiscalitat que ve”, de la qual la UGT de Catalunya en formem part amb la presència de l’Eva Gajardo, secretària d’Igualtat i formació.

Aquesta jornada es realitzarà de manera presencial, a l’Espai Transformadors, al carrer d’Ausiàs Marc, 60 de Barcelona. Està pensada com a acte sobre la reflexió i anàlisis de la  possible reforma fiscal  amb amplitud de mires.

Aquestes reflexions es faran al voltant de les possibles mancances del sistema tributari actual, i sobre les propostes que fa la Unió Europea, així com també sobre els exemples en altres de països democràtics propers al nostre. Es farà una mirada detallada de les propostes del Gobierno de España i de l’informe elaborat per la Comissió d’experts al respecte.

Es pot dur a terme la inscripció en aquest enllaç, on hi podreu trobar també, el programa de la jornada.

Entrades relacionades