Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

El torn de matí de Continental es nega a treballar perquè no compleix la normativa de seguretat laboral per prevenir els contagis per coronavirus

Font: ACN

El comitè d’empresa de Continental denuncia que avui s’ha fet palesa la manca de prevenció de la direcció de Continental.

Avui el torn de matí de Continental Rubí Electronic -que juntament amb la planta de Continental Plastics està immersa en un ERO d’extinció-  s’ha negat a treballar perquè no hi havia ni gelr per a les mans ni mascaretes, tal com s’havia compromès la direcció de Continental. El comitè denuncia que l’empresa no està complint les mesures mínimes de salut laoral i la sol·licitud del comitè.
Continental té una plantilla de 600 persones que treballa els 7 dies a la setmana per al sector de l’automòbil, i actualment tres delegats del comitè estan confinats a casa amb febre alta a l’espera que els 061 els atengui per tramitar la baixa i iniciar tractament, a més d’alguna altra persona que dies abans havia estat de formació interna.
UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies