Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Els treballadors catalans d’empreses consultores es manifesten a Madrid

oficinaLa UGT de Catalunya reivindica la regularització dels horaris i de les classificacions professionals, i un salari mínim de 1.000 euros per als 50.000 professionals del sector al nostre país

Després que el passat 9 d'octubre els professionals del sector de les empreses consultores sortissin per primer cop en els darrers 20 anys per reivindicar un conveni, digne, modern i actualitzat, una representació de treballadors catalans viatjaran demà a Madrid per manifestar novament les seves exigències.

La concentració serà de 12 a 14 hores a les portes d'IFEMA – Fira de Madrid, on aquests des d'avui se celebra una nova edició de la Fira Internacional d'Informàtica, Multimèdia i Comunicacions – SIMO.

Des del març s'està negociant el que serà la setzena revisió del Conveni estatal d'empreses consultores, de planificació i d'estudis de mercat. Després de 20 anys i 15 convenis sense avenços significatius per als treballadors i les treballadores, i davant d'una patronal amb visió empresarial del segle passat que no vol evolucionar, la UGT de Catalunya considera que ha arribat el moment de mobilitzar-se. A Catalunya, uns 50.000 professionals treballen en aquest sector.

Les principals reivindicacions del nostre sindicat, a les quals la patronal es nega, són quatre:

  • Salari mínim de 1.000 euros.
  • Regularització de les classificacions professionals.
  • Fixació d'un còmput anual d'hores màximes.
  • Derogació de la clàusula d'absorció, per la qual els augments salarials eren absorbits com a millores voluntàries.

Pel moment, només s'ha aconseguit tancar una primera pressa de contacte entre patronal i representants dels treballadors, que tindrà lloc el proper 15 de novembre.

 

CONCENTRACIÓ TREBALLADORS SECTOR CONSULTORES A MADRID

DIA
: dimecres, 7 de novembre
de 2007.
HORA i LLOC: de 12 a 14 hores, a les portes d'IFEMA – Fira de Madrid.

{mxc} 

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies