Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ILNET recorre als Mossos per a que dos treballadors facin hores extres i violar el dret de vaga

Responsables de l’empresa concessionària del servei de recollida de brossa a la ciutat de Lleida, Ilnet, han exigit avui la presència de tres cotxes Mossos d’Esquadra i una patrulla de la Guàrdia Urbana de Lleida per a poder permetre que dos treballadors poguessin fer hores extres durant la jornada d’avui de Vaga General.

Es tracta dels dos únics treballadors que han treballat avui a Ilnet, ja que la resta de la plantilla ha secundat la Vaga General.

UGT Terres de Lleida considera que aquesta situació suposa una violació del dret de vaga ja que s’utilitzen els serveis de l’ordre per a què es facin hores extraordinàries en una empresa els treballadors de la qual han decidit fer vaga i que no tenia decretats serveis mínims.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies