Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT considera insuficients les condicions plantejades per la direcció del Banco Popular

Banca-Privada-5

Demà, mobilitzacions arreu de l’Estat contra l’ERO presentat per acomiadar 2.900 persones

La UGT considera que les condicions plantejades per la direcció del Banco Popular en l’ERO presentat per destruir 2.900 llocs de treball arreu de l’Estat, són del tot inacceptables.

El banc ha proposat un període de baixes voluntàries, amb prejubilacions a partir dels 58 anys (70% del salari) i de 59 anys o més (75% salari).  Per als treballadors d’entre 50 i 54 es plantegen indemnitzacions de 30 dies de sou per any treballat, amb un límit de 18 mensualitats; i per als treballadors de menys de 50 anys s’oferiran indemnitzacions de 28 dies per any treballat, amb un límit de 15 mensualitats.

Des de la UGT entenem que de nou els treballadors i les treballadores paguen la mala gestió de les entitats bancàries. Demà, 20 d’octubre, a les 18 h, hi haurà una concentració davant la seu principal del Banc Popular, al Passeig de Gràcia.

Concentració contra ERO Banco Popular

DIA: dijous, 20 d’octubre de 2016.
HORA: 18 h.
LLOC: davant oficina Banco Popular (Passeig de Gràcia, 17, Barcelona).

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies