logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La UGT de Catalunya a la jornada de manifestacions per posar fi a les imposicions del departament d’Educació

Aquesta setmana, s’han dut a terme vàries concentracions i manifestacions al territori per part del sector d’educació per a exigir una negociació real amb el Departament d’educació.

Ha estat l’actitud per part d’aquest departament, sense opció a diàleg social i prenent decisions unilaterals, la que va fer esclatar la decisió dels sindicats majoritaris a portar a terme concentracions i manifestacions per tot el territori.

El dimarts 15 de març va iniciar-se la primera jornada de manifestacions per part del sector de l’educació. Durant el 16 i 17 de març, s’han dut a terme la segona i tercera jornada amb més manifestacions aconseguint una mobilització molt important per part dels treballadors i treballadores de tot el sector educatiu.

S’ha reclamat més recursos públics, un ensenyament de qualitat, unes condicions laborals dignes i menys imposicions i més diàleg i negociació per part del Govern.

Per veure les declaracions del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros i la Cristina Martín, secretària d’educació de la UGT Serveis Públics, feu clic en aquest enllaç.

Entrades relacionades