Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT de Catalunya demana suport a la porposta de resolució que insta el Govern a tornar la paga de 2012

GeneralitatDemà, 20 de gener, el Ple del Parlament de Catalunya debatrà una proposta de resolució presentada el 25 de novembre de 2015 per cinc dels sis grups del Parlament de Catalunya  per instar el Govern a negociar amb la representació sindical el retorn dels drets econòmics i laborals als treballadors i treballadores de la Generalitat.

La proposta de resolució insta el Govern a deixar sense efecte l’Acord de Govern del 10 de març de 2015 i a no prendre cap altra mesura que impedeixi la recuperació de la paga de 2012 i la convocatòria de la Mesa de la Funció Pública en la que presenti calendaris per recuperar la paga de 2012, els dies de permís i vacances en raó d’antiguitat  i la resta de drets laborals i socials suspesos pel RDL 20/2012. També insta la presentació d’un calendari per pagament de les pagues eliminades els anys 2013 i 2014.

Els sindicats CCOO, IAC i la UGT de Catalunya demanen a tots els grups parlamentaris que donin suport a aquesta proposta de forma que els treballadors i treballadores de la Generalitat i dels sectors públics i concertats puguin recuperar els drets que ja han recuperat els de la resta d’Administracions Públiques de Catalunya.

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies