Demà, concentració davant la Delegació del Govern
En el marc de la celebració del Dia Internacional de la Gent Gran, la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya, de la qual forma part la Unió de Jubilats, Jubilades i Pensionistes de la UGT de Catalunya, ha convocat per a demà, dijous 1 d’octubre, una concentració a les 10 hores davant la Delegació del Govern a Barcelona.
Durant la concentració es lliurarà un manifest que recopila els greuges que el col·lectiu de gent gran viu com a conseqüència dels impactes negatius de la crisi i les reclamacions als governs que surtin de les urnes després de le eleccions catalanes i les properes estatals.
La UGT de Catalunya reivindica acords en materia de pensions, promoció de l’autonomia personal i atenció a la dependència, serveis socials i habitatge per al col·lectiu de gent gran.
Concentració Dia Internacional Gent Gran DIA: 1 d’octubre. |













