Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT de Terres de l’Ebre exigeix al conseller de salut informació sobre la nova xarxa hospitalària anunciada a la premsa

sanitat-portEl secretari general de la UGT de Terres de l’Ebre, Valentí Marin, ha fet arribar una carta al conseller de Salut, Antoni Comín, retraient-li la manera com ha anunciat la recuperació de la gestió dels centres hospitalaris al territori.

El passat 1 de febrer, en una visita al territori, el conseller va declarar a la premsa que “s’està treballant en la creació d’una nova xarxa hospitalària de les Terres de l’Ebre”, anunci que ha generat incertesa entre les persones usuàries i també entre els i les professionals del sector.

A la carta, li traslladem al conseller la indignació dels agents socials, que exigim informació i poder participar en l’elaboració del nou model, per tal de garantir un sistema sanitari integral de qualitat i el respecte a les condicions laborals dels treballadors i les treballadores, i així evitar possibles conflictes.

Us adjuntem la carta enviada al conseller de Salut.

Carta al conseller de sanitat

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies