Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT desconvoca les aturades a ADIF a l’espera d’un interlocutor vàlid

rodaliesEl conflicte demostra l’alta politització dels directius de l’empresa, que davant de l’absència de govern a l’Estat, és incapaç de gestionar i afrontar els problemes de la plantilla

La UGT de Catalunya mostra la seva estupefacció davant la nul·la voluntat i la incompetència dels responsables polítics de la direcció d’Adif a Barcelona per resoldre els problemes greus que van dur la plantilla a convocar aturades parcials la setmana passada. La manca de capacitat negociadora es va fer palesa ja el passat 18 de febrer, quan la direcció va declinar assistir a la convocatòria de la Generalitat a l’acte de conciliació per la convocatòria de vaga: s’evidenciava  una manca preocupant de respecte vers els treballadors i les treballadores, els representants sindicals i a la ciutadania en general, per no voler ni tan sols intentar resoldre un conflicte que afectava la mobilitat en una setmana clau a Barcelona.

El nostre sindicat denuncia l’alt grau de politització dels directius de l’empresa, que davant l’absència del govern a l’Estat espanyol demostren la incapacitat de negociació per afrontar els problemes que la plantilla pateix a Barcelona i que van motivar la vaga. És per això, que preveient que l’absència de govern a l’Estat tenallarà qualsevol expectativa de negociació, que els sindicats que conformem el comitè d’empresa hem analitzat i valorat la situació, acordant desconvocar les properes aturades dels dies 4, 11 i 18 de març, per tal de no conduir els companys i les companyes a un desgast innecessari davant la impossibilitat d’arribar a una sortida negociada per l’actual absència d’interlocutor. Queda demostrat que a l’altra banda de la taula no hi ha ara per ara cap persona capaç de prendre decisions.

Tot i la desconvocatòria de noves aturades, la UGT continua reclamant ii reivindicant la creació d’ocupació a Adif-Barcelona i esperem que la politització dels directius de l’empresa no sigui una rèmora per futures negociacions, i que finalment algú doni la cara davant la situació que actualment estem vivint els treballadors i les treballadores d’Adif a Barcelona.

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies