Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Principi d’acord a Zardoya Otis després de 10 dies de vaga

OTISEs preveuen increments salarials durant la vigència del conveni (2017-2019) i s’evita l’aplicació de la doble escala salarial

El 80% de la plantilla de Zardoya Otis, dedicada a la fabricació d’ascensors i escales mecàniques, va ratificar ahir el principi d’acord que permet desbloquejar la negociació del conveni i posar punt i final a la vaga convocada arreu de l’Estat.

Després de 10 dies de vaga, la part social ha aconseguit arribar a un acord que permet aturar l’aplicació de la reforma laboral i les seves conseqüències: acomiadaments amb 20 dies i un màxim de 12 mensualitat, jornades irregulars, treball continu de dues setmanes amb tres dies de descans. Així mateix, l’acord evita l’aplicació d’una doble escala salarial i l’obligatorietat del servei de 24 hores amb calendaris definits unilateralment.

L’acord preveu increments salarials que garanteixen la millora del poder adquisitiu dels treballadors de Zardoya Otis durant els tres anys de vigència del conveni (2017-2019).

La plantilla està formada per 2.885 treballadors i treballadores arreu de l’Estat, dels quals 250 a Catalunya.

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies