Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Reclamem de nou que els agents de seguretat privada siguin considerats agents de l’autoritat

El sindicat sectorial de Seguretat de la Federació de Serveis de Mobilitat i Consum de la UGT de Catalunya condemna l’agressió a tres vigilants de seguretat aquest cap de setmana a l’estació de Renfe de Pineda de Mar (Maresme) quan intentaven aturar una baralla.

El nostre sindicat torna a reivindicar novament que els i les agents de seguretat privada tinguin el caràcter d’agents de l’autoritat per endurir les conseqüències legals per aquests tipus d’agressions. Així mateix demanem que els mitjans de protecció adequats per a cada servei siguin obligatoris per llei.

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies