Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Roda de Premsa de Cándido Méndez, Fernández Toxo i Ada Colau sobre la tramitació de la ILP Hipotecaria

Demà es tracta al Congrés dels Diputats el text conjunt elaborat pel PP del seu projecte de llei i la ILP per la dació en pagament

La Comissió Promotora de la Iniciativa Legislativa Popular per la dació en pagament retroactiva, la paralització dels desnonaments i el lloguer social –formada per la UGT, CCCO, la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (Confederación Estatal de Asociaciones de Vecinos a nivell estatal), l’Observatori DESC, la Plataforma d’Afectats per les Hipoteques (PAH) i la Taula del Tercer Sector Social de Catalunya (i el seu referent estatal Red Europea de Lucha contra la Pobreza y la Exclusión Social – EAPNES)-, oferirà demà dimarts, 9 d’abril, una roda de premsa a Madrid per valorar el procés de tramitació de la ILP.

A la roda de premsa hi intervindran Cándido Méndez, secretari general de la UGT; Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, i Ada Colau, portaveu de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH).

També hi seran representants de les altres entitats de la Comissió Promotora, com Gema Gallardo, secretària de la Comissió Permanent d’EAPN España, i Vanesa Valiño, directora de l’Observatori DESC.

Les entitats valoraran el procés de tramitació de la ILP i el text que el grup parlamentari del Partit Popular ha enviat a la resta de grups amb la seva proposta de text unificat del projecte de llei de mesures urgents per reforçar la protecció de deutors hipotecaris i de la proposició de llei fruit de la ILP, i que es tractarà al Congrés dels Diputats en la reunió de la ponència de demà dimarts. 


Roda de premsa: ILP dació en pagament  – ponència Congrés

DIA: dimarts, 9 d’abril de 2013
HORA: 12 hores
LLOC: Sala d’Actes de l’Ateneo de Madrid (c. del Prado, 21, Madrid).

 

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies