logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

Sense acord en la mediació pel conflicte del conveni col·lectiu de metal·logràfiques

Aquest matí ha tingut lloc a la seu del Tribunal Laboral de Catalunya la mediació davant del conflicte col·lectiu interposat per la UGT FICA de Catalunya i CCOO de Catalunya en el conveni col·lectiu del sector de metal·logràfiques sense arribar a cap acord.

Des de la nostra organització hem exigit que es compleixi l’article 46 del conveni 2020-2021 que contempla l’actualització de les taules salarials d’acord amb l’IPC. Aquest any el diferencial de la inflació ha sigut del 3,9%

La patronal lluny de complir els seus compromisos ha decidit fer xantatge a les organitzacions sindicals vinculant els increments ja pactats a la signatura del proper conveni col·lectiu. Evidentment, la nostra organització no cedirà i un cop la mediació fracassada interposarà un conflicte col·lectiu al Tribunal Superior de Justícia. En paral·lel no descartem cap mesura de pressió que ens porti a aconseguir les nostres legítimes reivindicacions

Entrades relacionades