logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

Taller formatiu i presentació del Projecte ARTEMISA de CEC-UGT sobre conciliació i corresponsabilitat

Com ja sabeu, l’Área de la Mujer de la Vicesecretaria General de CEC-UGT han engegat el projecte ARTEMISA “Proyecto de adopción de medidas de formación, sensibilización y asesoramiento para la promoción de la conciliación y corresponsabilidad, subvencionat pel Ministerio de Igualdad.
Una de les seves accions es realitzar tallers formatius amb l’objecte de dotar-nos d’eines pel millor exercici de les nostres funcions.
Aquesta formació anirà a càrrec de Cristina Antoñanzas, vicesecretària de la CEC-UGT. A Catalunya ja s’han impartit 4 tallers a diferents parts del territori (Barcelona, Girona, Tarragona i Lleida), en modalitat presencial, amb una durada de 4 hores i 30 minuts, començant a les 9:30h i acabant a les 14h (amb 30 minuts de descans), sent obligatòria l’assistència durant totes les hores de formació.
Cal inscripció prèvia i al ser una formació limitada s’admetran les sol·licituds per odre d’inscripció.
 En aquest enllaç us podeu descarregar el cartell. I en aquest, trobareu el resum del projecte ARTEMISA.
BADALONA
DiaDivendres 14 de juny de 2024
HoraDe les 9:30h a les 14h
LlocUGT del Barcelonès Nord

Pl. del Mag Li Chang, s/n

08912 Badalona

Inscripcióhttps://forms.gle/Z4nXfv5YDnYSJQoTA

La convocatòria va dirigida a totes les persones membres de la XASI, a responsables d’acció sindical i a les que esteu a les taules de negociació dels plans d’igualtat i negociació de convenis col·lectius o a qualsevol persona que al vostre parer necessiti i/o vulgui rebre aquesta formació.