logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

21 de gener, dia europeu d’accions descentralitzades contra el CETA

ceta-etucUs convoquem el proper dissabte 21 de gener a la concentració que tindrà lloc a les 12.00 h davant de l’oficina de la Comissió Europea a Barcelona (passeig de Gràcia, 90) contra l’acord CETA.

La UGT de Catalunya, juntament amb altres organitzacions civils catalanes, es mobilitzarà per continuar reclamant un tractat de lliure comerç entre la Unió Europea i el Canadà, que protegeixi el medi ambient, vetlli pels drets dels consumidors, blindi els serveis públics i faci respectar els drets laborals, perquè amb aquest tractat ens arrisquem a perdre al voltant de 204.000 llocs de treball a la Unió Europea.

A més a més, la cessió de poder a tribunals d’arbitratge per dirimir diferències entre multinacionals i estats, debilita la democràcia que tant ens ha costat construir, i no protegeix les Pimes, que conformen el 90% del nostre teixit empresarial.

Fins ara, les mobilitzacions han aconseguit que l’aplicació d’aquest acord quedi pendent de la ratificació de cadascun dels estats membres, i per tant, cal seguir pressionant perquè es tinguin en compte les nostres demandes.

Adjuntem la circular del comitè executiu de la CES dels dies 15 i 16 de desembre que n’amplia la informació.

Finalment, preguem que difoneu a les xarxes la informació amb aquesta convocatòria utilitzant l’etiqueta #catalunyanoalttip.

Material de fons: