Slideshow shadow
Manifestació a Barcelona de la Jornada de Lluita #23maig en defensa dels convenis col·lectius

La Jornada de Lluita del 23 de maig en defensa dels convenis col·lectius va finalitzar a Barcelona amb una manifestació que va arribar fins a la seu de la patronal Foment del Treball.

Video, Jornada de lluita del #23Maig

Ahir 23 de maig va tenir lloc una jornada de lluita en defensa de la negociació col·lectiva. Aquesta és conseqüència de la reforma laboral i del bloqueig de les patronals a arribar acords per signar els nous convenis col·lectius. Convenis que a partir del proper 7 de juliol molts, poden desaparèixer. Uns 800.000 catalans i
...read more

La reunió entre sindicats, patronal i Generalitat per desencallar el conflicte dels convenis col•lectius acaba sense acord

La patronal es nega a acceptar l’arbitratge delegat del Tribunal Laboral de Catalunya en els casos en què no hi hagi acord La reunió mantinguda aquest matí a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació entre sindicats, patronals i Generalitat per intentar arribar a un consens que doni sortida equilibrada a la situació que es

Aturades les principals empreses del sector de Masses Congelades

Seguiment del 90% del sector, que es concentra davant la fàbrica d’Europastry Els treballadors i les treballadores del sector de les masses congelades han secundat avui massivament la jornada de vaga prevista en protesta pel bloqueig del conveni català del sector. L’aturada ha paralitzat les principals empreses del sector. S’ha aturat la producció dels dos
...read more

Seguiment del 100% en la primera de les 5 jornades de vaga a Ciments Molins Industrial en defensa del conveni col•lectiu

Només ha treballat el personal designat com a serveis mínims: cinc treballadors per torn La totalitat dels treballadors i les treballadores de Ciments Molins Industrial (Sant Vicenç dels Horts) han secundat avui la primera de les jornades de vaga convocades pel Comitè d’Empresa en protesta pel bloqueig del conveni col·lectiu des de 2011. L’únic personal que
...read more

La primera jornada de vaga del tranport de mercaderies per carretera a Barcelona té una incidencia de més del 80%

A Tarragona, el seguiment supera el 90% Més del 80% dels treballadors del sector del transport de mercaderies per carretera de la província de Barcelona han seguit la primera de les dues jornades de vaga convocades per avui i demà en defensa del conveni col·lectiu, que va vèncer el 31 de desembre de 2010. A la

Imatges de la jornada de lluita #23Maig que han proporcionat els activistes

Recull d’imatges de la jornada de lluita del #23Maig que han proporcionat els activistes sindicals.

Concentració del sector de Masses congelades davant de l’empresa Europastry a Barberà del Vallès

Sense acord sobre el conveni col·lectiu Europastry, Croexsa i Atrian Bakers. Els treballadors i treballadores de les diferents empreses de masses congelades es concentren avui davant de l’empresa Europastry pel bloqueig del conveni col·lectiu. Després de una reunió on no s’ha arribat a cap acord la empresa Europastry farà una aturada del 100% de la

Es mantenen les mobilitzacions del #23Maig

Cap patronal catalana que està bloquejant el seu conveni col·lectiu s’ha adherit a hores d’ara al preacord de pròrroga de convenis signat a Madrid entre UGT, CCOO, CEOE i CEPYME, de manera que ES MANTÉ LA JORNADA DE LLUITA DE DEMÀ 23 DE MAIG en defensa de la negociació col·lectiva. L’acord recomana que durant la