Assemblea de delegats i delegades per explicar el contingut del II Acord per a la millora de l’ocupació pública

Hi intervindran Encarna Fernández, secretària general de la FeSP-UGT de Catalunya, i Julio Lacuerda, secretari general de la FeSP

La FeSP-UGT de Catalunya celebrarà demà dijous, 5 d’abril, a les 10 hores, una assemblea de delegats i delegades per explicar-los el contingut del II Acord per a la millora de l’ocupació pública i de les condicions de treball (2018-2020) signat el 9 de març.

La millora de la situació econòmica i pressupostària i el reconeixement de l’aportació que ha suposat el treball dels empleats i empleades al servei de les administracions públiques per haver aconseguit aquesta situació, condueixen a un escenari en el qual s’articula un acord de caràcter global i plurianual, que recull mesures en matèries de millora de l’ocupació pública, de condicions laborals, i millores retributives, i de reposició i impuls de la negociació col·lectiva en l’àmbit de cada administració amb competències en els serveis públics.