Cinefòrum: Sorry we missed you

L’evolució constant de les tecnologies digitals ha generat nous models de negoci on grans grups inversors han posat el focus d’interès per a obtenir rendibilitat ràpidament. A través de plataformes digitals o altres instruments tecnològics d’igual naturalesa, es creen nous (sub)mercats que atrapen els treballadors i treballadores i uns nous models d’empreses; les empreses o plataformes digitals dintre d’una nova economia, la gig economy.

Sembla que l’economia de plataforma ha vingut per quedar-se, però el que ha portat fins al moment ha estat un intent de desregular les relacions laborals camuflada sota l’aparença de projectes empresarials i prosperitat econòmica, quan, de fet, esdevé l’esclavatge del segle XXI.

Això és el que podrem veure i debatre al cinefòrum de dijous, 27 de febrer, amb Núria Gilgado, secretària de Política Sindical, José Antonio Pasadas, secretari de Polítiques Sectorials i Rubén Ranz, coordinador de Turespuestasindical.es i expert en economia de plataforma.

Un debat, amb el fil conductor del film ‘Sorry we missed you’ de Ken Loach, sobre el treball, les relacions laborals, la lluita de classes, el futur i, sobretot, el present.

L’aforament és limitat. Cal formalitzar la inscripció en el següent enllaç: https://www.ugt.cat/cineforum/

• Dia: 27 de febrer
  • Hora: 10 h
  • Lloc: Cinemes Girona
  • Adreça: Carrer de Girona, 175, 08037 Barcelona

En aquest enllaç us podeu descarregar el cartell.