Concentració de delegats i delegades de les universitats públiques per exigir que els interins del PAS siguin inclosos en els Pressupostos Generals de l’Estat

Font: Wikmedia, Xavier Caballé

Demà, a les 9:30 hores, davant del Palau de Pedralbes, on tindrà lloc la reunió del Consell Interuniversitari de Catalunya

La UGT, CCOO i CSIF han convocat arreu de l’Estat per a demà dijous, 22 de juny, diverses mobilitzacions per exigir al govern espanyol que els interins del Personal d’Administració i Serveis (PAS) siguin inclosos dins de la Llei de Pressupostos Generals de l’Estat.

En el cas de les set universitats públiques catalanes, i atesa la coincidència de què el mateix dia està prevista una reunió del Consell Interuniversitari de Catalunya, amb presència de tots els rectorats, els sindicats hem decidit convocar una concentració conjunta de delegats i delegades sindicals, així com del conjunt de personal universitari, a l’entrada del Palau de Pedralbes, on tindrà lloc la reunió.

Amb aquestes mobilitzacions els sindicats volem denunciar la precarietat laboral i defensar l’estabilització del Personal d’Administració i Serveis (PAS) de les universitats públiques, exigint que s’incorporin en els PGE, ara al Senat.

Alhora volem saber com es farà el pas dels agregats interins del Personal Docent Investigador (PDI), que ja van ser inclosos en el seu moment els PGE, per evitar més entrebancs en el seu procés d’estabilització com a plantilla de la universitat.

La concentració tindrà lloc a partir de les 9:30 hores, abans de l’inici de la reunió del Consell Interuniversitari de Catalunya, prevista de 10 a 12 hores.

Concentració delegats universitats públiques

DIA: 22 de juny.

HORA: 9:30 hores.

LLOC: davant del Palau de Pedralbes. Avinguda Diagonal, 686. Barcelona.