Primera edició “Cursa Solidària pel Treball Digne”

Resultats de la I Cursa solidària pel treball digne

cartell-cursa

En el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne, convocada per la Confederació Sindical Internacional cada 7 d’octubre, la UGT de Catalunya organitza enguany la primera edició de la Cursa Solidària pel Treball Digne.

Es tracta d’una acció per reivindicar els drets laborals, però també té un objectiu solidari i de lluita contra l’exclusió social, tots ells valors propis del sindicalisme. La UGT de Catalunya ha decidit destinar els diners que recapti a través de les inscripcions, així com d’altres aportacions que puguin realitzar els i les participants o les entitats col·laboradores, a projectes de suport social.

En aquesta primera edició de la cursa col·laborarem amb la Creu Roja i el seu projecte “Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil”, que vol aconseguir recursos per garantir l’accés a una alimentació completa, sana i equilibrada dels nens i nenes de Catalunya (www.ellsnopodenesperar.org).

La I Cursa Solidària pel Treball Digne tindrà lloc el proper diumenge, 5 d’octubre, a les 10 hores, a Parets del Vallès. El recorregut és de kilòmetres, des del Pavelló Municipal d’Esports fins a les Pistes d’Atletisme. El preu de la inscripció és de 12 euros.

Els participants rebran un bossa, una samarreta tècnica i productes dels patrocinadors.

Inscripcions

Recorregut de la cursa

La cursa es participant de la “Championchip League 2014”

LligaChampionchip2014