logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Debat amb candidats i candidates a les Eleccions Europees del 26 de maig

Avui, dia 9 de maig, celebrem el Dia d’Europa, que commemora la Declaració Schuman, primer pas per a la pau i la integració dels països europeus.

Gairebé 70 anys més tard i a dues setmanes de les eleccions europees del 26 de maig, la UGT de Catalunya commemora els seus valors fundacionals i anima a votar i reivindicar una Europa social.

Reivindiquem una Europa que desenvolupi el Pilar Social Europeu aprovat el 2017 a Goteborg. Una Europa que vetlli pels drets econòmics, socials i lingüístics i llibertats de la seva ciutadania. Una Europa que afronti amb decisió els reptes mediambientals. Una Europa que treballi pels interessos de les persones més desafavorides: les dones, les migrades, pobres al mercat de treball, les excloses del mercat de treball. En definitiva, volem una Europa que situï al centre de les seves polítiques les persones, la justícia i la cohesió social.

Per tot això ens adherim a la declaració del Consell Català del Moviment Europeu-CCMeur del qual la UGT de Catalunya en forma part.

En aquest context, les properes eleccions al Parlament Europeu del 26 de maig són un repte. Per tal de conèixer les orientacions i propostes que presentaran les diferents candidatures, la UGT de Catalunya organitza un debat que durem a terme demà divendres, 10 de maig. Comptarem amb la presència del PSC (Javi López), Catalunya en Comú (Ernest Urtasun), ERC (Jordi Solé), Junts per Catalunya (Erika Casajoana) i Ciutadans (Jordi Cañas). Presentarà l’acte el nostre secretari general, Camil Ros, i el conduirà la periodista del diari Ara Núria Orriols.

La jornada tindrà lloc el divendres, 10 de maig, a les 10 hores, a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu de la UGT de Catalunya de la Rambla de Santa Mònica, 10, de Barcelona.

Cal confirmar assistència a internacional@catalunya.ugt.org.

En aquest enllaç trobareu el cartell.