II Jornada ‘sistemes de seguretat i polítiques públiques’

II_Jornada_seguretatEl Sindicat de Policia Local de la UGT de Catalunya i la secció sindical de la Guàrdia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona organitzen demà dijous, 27 de novembre, les jornades “Sistemes de seguretat i polítiques públiques”.

Les jornades s’emmarquen en la necessitat de generar un debat polític, social i professional sobre un nou model policial per a Catalunya i els grans municipis, en el qual la policia local desenvolupi un paper fonamental.

Hi participaran experts del món policial, judicial, acadèmic i de l’Administració local, com podeu veure al programa de la jornada.

A les 9 hores tindrà lloc la inauguració de les jornades, a càrrec de Joaquim Forn, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, i Salvador Esteve, president de la Diputació de Barcelona.

La cloenda està prevista a les 18.15 hores, amb les intervencions de Ramon Espadaler, conseller d’Interior de la Generalitat de Catalunya, i de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya.

Us enllacem el programa de la II Jornada ”Sistemes de seguretat i polítiques públiques”.