Jornada 9 març 2022: L’acord en pensions i la Reforma del règim d’autònoms

El pròxim dimecres 9 de març la UGT de Catalunya celebrarem una jornada en la que es tindrà l’oportunitat de conèixer de primera mà el contingut de  l’acord  en pensions i els avenços en la reforma del Règim d’Autònoms.

En aquesta jornada intervindran representants de la UGT en la Taula del Diàleg Social en Pensions, com la secretària de Política Institucional i Polítiques Territorials de la UGT-CEC, Cristina Estévez, Antonio González, del Servei d’Estudis de la Confederació, i el President d’UPTA-UGT, Eduardo Abad. Tanmateix, comptarem amb la participació del nostre secretari General, Camil Ros.

Aquí un podeu descarregar el programa de la jornada.

La UGT ha tingut i en té un paper fonamental en la negociació, ja que la gran quantitat i envergadura de les matèries que s’estan abordant va fer prendre la decisió de negociar-les per blocs. Per ara hem aconseguit que les persones pensionistes recuperin el poder adquisitiu, que es derogui l’índex de revalorització i el factor de sostenibilitat que va imposar el PP, corregir la bretxa de gènere en el sistema de pensions, finalitzar amb el dèficit de la Seguretat Social i garantir la viabilitat econòmica del sistema públic de pensions.

En els següents enlaços, podeu obtenir més informació de les mesures acordades i de la revalorització de les pensions.

Us esperem el proper dimecres 9 de març a la Sala d’Actes de la UGT de Catalunya, a la Rambla Santa Mònica num. 10 de Barcelona, de 10 a 13 hores.

Per assistir a la jornada cal inscribir-se prèviament en aquest enllaç.

Les inscripcions es tancaran el dia 8 de març a les 14 hores.