logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

El proper 22 de febrer tindrà lloc la jornada de Bretxa salarial de Gènere

Com cada any, amb motiu del Dia Europeu d’Igualtat Salarial entre Dones i Homes, us convoquem, el dimarts 22 de febrer, a la Jornada de Bretxa Salarial de Gènere “Eines per treballar la igualtat salarial” que organitza la Secretaria d’Igualtat de la UGT de Catalunya, sota el paraigua del Pla de Formació en Matèria de Diàleg Social i Negociació Col·lectiva de la Generalitat de Catalunya.

La jornada es farà de forma presencial respectant totes les mesures de seguretat (distància i mascareta).

Farem la presentació pública de l’Informe de Bretxa Salarial 2022, elaborat per la Secretaria d’Igualtat i Formació de la UGT de Catalunya, “Encara lluny d’eliminar la bretxa salarial en els sectors públic i privat. Si apugem els salaris de les dones, escurcem la bretxa”, a càrrec de l’Eva Gajardo, secretaria d’Igualtat i Formació de la UGT de Catalunya”.

La jornada comptarà amb la intervenció de la Sra. Mar Gaya, psicòloga, màster en direcció i gestió de recursos humans EAE-UPC i tècnica superior en implantació de plans d´igualtat a les empreses, i que ens explicarà l’eina de registre retributiu; així com la intervenció de la Sra. Carmen García, tècnica de a Vice-Secretaría General Área de Mujer de la UGT, i que explicarà l’eina del Instituto de la Mujer per a la valoració dels llocs de treball.

També comptarem amb la presència de l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet la Il·lma. Sra. Núria Parlón Gil i del nostre Secretari General, en Camil Ros i Duran.

És molt important l’assistència de les delegades i delegats en l’àmbit de negociació col·lectiva i plans d’igualtat a les empreses.

Dia: Dimarts, 22 de febrer

Hora: Acreditacions a les 9.30h – Inici de la jornada: 10h

Lloc: La Ciba. Pg. de Sant Llorenç, 64. Santa Coloma de Gramenet

Us adjuntem el programa de la jornada, aquí.

Podeu fer la vostra inscripció en el següent enllaç, o bé, a través del següent QR:

Les inscripcions es tancaran el divendres dia 18 de febrer a les 24h.