logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Josep M. Àlvarez, nou secretari general de la UGT

Alvarez_SecretarioGeneralUGTJosep M. Àlvarez ha estat escollit nou secretari general de la UGT amb 306 vots d’un total de 599. La nova Comissió Executiva Confederal estarà integrada per un total de 13 membres: 7 homes i 6 dones. Aquesta és la composició de la Comissió Executiva Confederal:

• Secretari general: Josep M. Àlvarez Suárez.
  • Vicesecretària general: Cristina Antoñanzas Peñalva.
  • Secretari d’organització: Rafael Espartero García.
  • Secretària de Polítiques Socials, Ocupació i Seguretat Social: María del Carmen Barrera Chamorro.
  • Secretari de Política Sindical: Gonzalo Pino Bustos.
  • Secretària de Salut Laboral i Medi Ambient: Ana García de la Torre.
  • Tresorer: Salvador Duarte Soto.
  • Secretari de Formació: Sebastián Pacheco Cortés.
  • Secretari d’Internacional: Jesús Gallego García.
  • Secretària confederal: Amparo Burgueño Luengo.
  • Secretari confederal: Diego Martíenz Isern.
  • Secretària confederal: Adela Carrió Ibáeñz.
  • Secretària confederal: Isabel Araque Lucena.