logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La UGT de Catalunya organitza la jornada “La Renda Garantida de Ciutadania: Un nou dret social”

cartell-dia-6Intervindran la consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Dolors Bassa, i el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros

La UGT de Catalunya organitza demà dimecres, 6 de setembre, a les 12 hores la jornada “La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social”, a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu del sindicat de la Rambla de Santa Mònica.

L’objectiu d’aquesta jornada és explicar els elements claus de la Renda Garantida de Ciutadania i com aquesta contribueix a canviar de model de lluita contra les desigualtats i la pobresa: en què es basa aquest model, com serà la seva aplicació i les compatibilitats amb altres rendes i prestacions, gestió, seguiment i finançament, sense oblidar-nos dels reptes i dels resultats esperats del reconeixement d’aquest nou dret subjectiu.

A la jornada hi participaran Diosdado ToledanoSixte Garganté i Núria Carrera, membres de la Comissió Promotora de la ILP de la RGC. També hi participarà la consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Dolors Bassa, i la cloenda anirà a càrrec del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros.

Abans de l’inici de la jornada, a les 11.45 hores, Camil Ros atendrà els mitjans de comunicació.

Jornada ‘La Renda Garantida de Ciutadania: un nou dret social’

DIA: dimecres, 6 de setembre de 2017.
HORA: a les 11.45 hores, atenció als mitjans; a les 12 hores, jornada.
LLOC: Sala de les Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica,10, Barcelona).