Presentació de la Taula per la Democracia

Entitats impulsen un espai de diàleg per donar una resposta unitària en defensa de les institucions catalanes
Entitats, sindicats i organitzacions de la societat civil catalana constitueixen la Taula per la Democràcia. L’objectiu és donar una resposta unitària i coordinada en defensa de les institucions catalanes i els drets fonamentals davant la vulneració d’aquests drets que s’està produint els darrers dies.

El grup impulsor d’aquesta Taula per la Democràcia està format per les següents entitats i organitzacions: l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), CCOO de Catalunya, Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Federació d’Assemblees de Pares i Mares de Catalunya (FAPAC), LaFede.cat – Organitzacions per la Justícia Global, Òmnium Cultural, Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), UGT de Catalunya i Unió de Pagesos.
Les entitats impulsores treballen per ampliar les adhesions. La presentació de la Taula i del manifest tindrà lloc demà dimecres, 27 de setembre, a les 13 hores a la terrassa del Museu d’Història de Catalunya.
En representació de la UGT de Catalunya assistirà el nostre secretari general,Camil Ros.
Presentació de la Taula per la Democràcia
DIA: dimecres, 27 de setembre de 2017
HORA: 13 hores
LLOC: Terrassa del Museu d’Història de Catalunya (Palau de Mar. Plaça de Pau Vila, 3, Barcelona).

Comments (1)

No podem perdre derets que tan a costat conseguir per la ciudadanía. al contrari em de conseguir plens derets i llivertats.