Presentació del 15è Congrés de la UGT de Catalunya

cartell-congresEl secretari de Política Sindical de la UGT de Catalunya, Camil Ros; el secretari general adjunt, Matías Carnero; la secretària d’Estat del Benestar i Treball, Laura Pelay; i el secretari d’Organització, Jordi Camallonga; oferiran demà dijous, 31 de març, a les 10 hores, una roda de premsa per presentar el 15è congrés de la UGT de Catalunya.

La nova edició del congrés tindrà lloc del 6 al 8 d’abril al Centre Cultural Terrassa, sota el lema ‘Som drets. Som lluita’. Enguany, el congrés se celebrarà en aquest ciutat amb motiu de la commemoració del 40è aniversari de l’Assemblea de Terrassa, que va tenir lloc l’any 1976 i que va significar el renaixement del sindicat després de la dictadura franquista.