Reclamem al govern que apliqui immediatament als empleats de la Generalitat increments salarials i endarreriments acordats

La secretària general de la Federació d’Empleats de Serveis Públics de la UGT de Catalunya, Encarna Fernández, ha registrat al Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública una carta dirigida al conseller Jordi Puigneró on li recorda que l’aprovació i publicació dels Pressupostos Generals de l’Estat per a l’any 2018 activa el ‘II Acord 2018-2020: Millora de l’ocupació Pública i les condicions laborals’, signat el mes de març pel nostre sindicat.

L’acord esmentat contemplava un increment per al 2018 de l’1,75% més un 0,20% negociable en l’àmbit local i autonòmic. La publicació dels PGE implicarà, doncs, que totes les treballadores i treballadors de l’Administració General de l’Estat cobrin al juliol els endarreriments de 2018 i que  es regularitzin les seves nòmines a la nòmina d’agost. En aquest context, doncs, entenem que és imprescindible que el Govern de la Generalitat prengui les mesures oportunes per aplicar de manera immediata i directa l’acord citat i que el mes de juliol es faci efectiu l’increment salarial de l’1,95% (1,75%+0,20%) i el pagament dels endarreriments de 2018 a totes les treballadors i treballadors públics de la Generalitat de Catalunya.

Així mateix, en el seu escrit la FeSP-UGT de Catalunya també li reclama de nou la convocatòria urgent de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.