La UGT de Catalunya guanya les eleccions a Infraestructures.cat i capgira el Comitè d’Empresa

infrastructures-catLa UGT de Catalunya ha guanyat les eleccions sindicals celebrades a l’empresa pública Infraestructures.cat (antiga Gisa). S’escollien 9 delegats i delegades, dels quals el nostre sindicat ha aconseguit 5 i CCOO 4.

Amb aquests resultats, hem aconseguit capgirar el comitè d’empresa, que fins ara estava format per 5 delegats de CCOO i 4 dels nostre sindicat.

Infraestructures.cat es dedica a projectar, construir, mantenir i explotar tota mena d’infraestructures i edificacions que la Generalitat promou o participa, així com els serveis que s’hi puguin instal·lar o desenvolupar. La seva plantilla està formada per 121 treballadors i treballadores.