Recollida de signatures dels jubilats de la UGT i CCOO de Catalunya i de la Plataforma Unitària de la Gent Gran per un increment digne i suficient de les pensions

La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya i la Plataforma Unitària de la Gent Gran han posat en marxa una campanya de recollida de signatures contra l’insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l’any 2018 i per exigir la seva revalorització en funció de l’IPC.

Aquesta campanya se suma a les accions estatals que es portaran a terme per demanar a la ministra d’Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, un augment d’aquestes prestacions que no suposi una pèrdua constant del poder adquisitiu de les persones pensionistes.

Durant els propers dies i fins al 24 de gener es recolliran signatures arreu de Catalunya. A Barcelona, el dimarts 16 de gener de 10 a 13.30 hores hi haurà un punt de recollida a la Plaça Carles Pi i Sunyer, i el 23 de gener hi haurà un altre punt a l’Hospital del Mar (Passeig Marítim).

Les signatures recollides es lliuraran el proper dijous, 25 de gener, a la seu de l’INSS (c. de Sant Antoni Maria Claret, 5-11, Barcelona), on els sindicats i la Plataforma Unitària de la Gent Gran es concentraran de 10 a 12 hores.