Reivindicacions de les seccions sindicals UGT FICA d’empreses proveïdores i subcontractades afectades per la decisió de tancament de Nissan

Aquest matí, les seccions sindicals UGT FICA d’empreses proveïdores i subcontractades afectades per l’anunci de tancament de Nissan s’han reunit amb amb el secretari general de la UGT, Pepe Álvarez; el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; el secretari general de la UGT FICA de Catalunya, Antonio Rudilla; Jordi Carmona, responsable d’automoció d’UGT FICA; i Javier Trenado, secretari general secció sindical UGT FICA a Acciona Facility i representant de la comissió creada per la UGT FICA per al seguiment de les empreses auxiliars afectades per l’anunci de tancament de Nissan a Barcelona.

En el marc de la reunió s’ha acordat aquest document de reivindicacions.