Canvis en la jurisprudència sobre la regulació de la subrogació de treballadors per imperatiu del conveni col·lectiu

Aquesta anàlisi té per objecte valorar les conseqüències que es deriven de la recent sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) d’11 de juliol de 2018, dictada en l’assumpte C-67/17 i la posterior aplicació d’aquesta doctrina per part del Tribunal Suprem en la sentència número 873/2018 de 27 de setembre, totes dues sobre les conseqüències de l’anomenada Continua llegint

Sentència 2794/2019 de 31 de maig, l’existència de malaltia professional

Es declara pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en sentència 2794/2019 de 31 de maig, l’existència de malaltia professional en un cas de “Neumonia por estreptococo grup A” a una treballadora de la neteja d’una entitat hospitalària. La sentència recull els motius al·legats pel Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya, que defensava els interessos de la treballadora i Continua llegint

Prestaciones del Fondo de Garantía Salarial en relaciones laborales a tiempo parcial El Gabinet Jurídic, dentro de las campañas jurídicas de especial trascendencia, ha impugnado la actuación del FOGASA de reducir el tope máximo de garantía tanto a nivel indemnizatorio como salarial a los trabajadores a tiempo parcial, en proporción a la jornada de trabajo del último contrato de trabajo. Continua llegint