El Gabinet Jurídic de la UGT reprèn la seva activitat jurídica presencial

El Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya que des del 14 de març ha mantingut l’assistència telefònica i telemàtica a ple rendiment, reprèn la seva activitat jurídica presencial a les seus que estiguin obertes des del proper dilluns 18 de maig. Durant aquesta setmana les visites es faran en horari de matí. Les visites podran ser presencials o telemàtiques, Continua llegint

El 85% de les consultes no relacionades amb expedients de regulació temporal d’ocupació que rep el Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya són per acomiadaments i finalitzacions de contracte

Des de l’inici de la crisi per la pandèmia provocada per la Covid-19, la UGT de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania tots els seus recursos per fer front tant pel que fa a la gestió del’emergència sanitària en els centres de treball com per l’allau de consultes en matèria laboral. L’atenció de la UGT de Catalunya s’està Continua llegint

Servei d’atenció del Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya durant la crisi per la Covid-19

El Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya s’ajusta a la realitat que vivim a causa de la crisi sanitària i econòmica per la Covid-19 i ha obert, des del començament de la crisi, un servei d’atenció gratuïta de consultes i unes tarifes especials i ajustades per a totes les demandes derivades d’aquesta situació. Podeu consultar els nostres serveis a Continua llegint

Rectificació Circular Graduats Socials Tarragona

IL·LTRE. COL·LEGI OFICIAL DE GRADUATS SOCIALS DE TARRAGONA Rectificació Circular Graduats Socials Tarragona En relació al comunicat emès pel Gabinet Jurídic de la UGT mostrant la seva queixa vers la circular enviada pel nostre Col·legi, als seus col·legiats, el passat dia 1 d’abril de 2020, sobre la situació dels treballadors fixes discontinus d’hostaleria, hem de manifestar que el Col·legi de Continua llegint

El Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya es posiciona

Des del Gabinet Jurídic de la UGT volem mostrar el nostre total rebuig a la Circular Informativa pel Sector d’Hostaleria emesa per la Junta de Govern del Col·legi de Graduats Socials de Tarragona, que en la situació de crisi en què ens trobem recomanen pràctiques contràries als interessos dels treballadors Fixes Discontinus i a les Directrius marcades per la Inspecció Continua llegint