Rectificació Circular Graduats Socials Tarragona

IL·LTRE. COL·LEGI OFICIAL DE GRADUATS SOCIALS DE TARRAGONA Rectificació Circular Graduats Socials Tarragona En relació al comunicat emès pel Gabinet Jurídic de la UGT mostrant la seva queixa vers la circular enviada pel nostre Col·legi, als seus col·legiats, el passat dia 1 d’abril de 2020, sobre la situació dels treballadors fixes discontinus d’hostaleria, hem de manifestar que el Col·legi de Continua llegint

El Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya es posiciona

Des del Gabinet Jurídic de la UGT volem mostrar el nostre total rebuig a la Circular Informativa pel Sector d’Hostaleria emesa per la Junta de Govern del Col·legi de Graduats Socials de Tarragona, que en la situació de crisi en què ens trobem recomanen pràctiques contràries als interessos dels treballadors Fixes Discontinus i a les Directrius marcades per la Inspecció Continua llegint

La UGT aconsegueix que el TSJC consideri assalariat un repartidor de Glovo

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha estimat el recurs de suplicació interposat pel serveis jurídics de la UGT en la defensa dels drets laborals d’un treballador de la plataforma digital de repartiment Glovo.

La Sala Social del Tribunal Suprem, en la Sentència de 28 de gener de 2020, dona la raó al Gabinet Jurídic de la UGT de Catalunya i declara nul part de l’Art 30 del  Conveni Col·lectiu Únic del personal laboral de la Generalitat de Catalunya,

Canvis en la jurisprudència sobre la regulació de la subrogació de treballadors per imperatiu del conveni col·lectiu

Aquesta anàlisi té per objecte valorar les conseqüències que es deriven de la recent sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) d’11 de juliol de 2018, dictada en l’assumpte C-67/17 i la posterior aplicació d’aquesta doctrina per part del Tribunal Suprem en la sentència número 873/2018 de 27 de setembre, totes dues sobre les conseqüències de l’anomenada Continua llegint