Nou atac salvatge a les presons catalanes

Mentre la Consellera de Justícia inaugura la “Fira del pa i el cereal” a Cervera, dos companys del Dert de Brians 2 han rebut un brutal atac per part d’un pres.

Legislem la seguretat dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya

Ahir al vespre es va apunyalar a un guàrdia de seguretat a l’estació de Ferrocarrils a Igualada. Condemnem l’agressió soferta, pel vigilant a Igualada lamentant-nos que s’estigui convertint en quelcom habitual, donant gràcies a que aquesta vegada després dels fets, es trobi en bon estat de salut, dins del que podria haver estat.

Comunicat sobre l’accident dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya a Sant Boi

Després del greu succés del dilluns 16 de maig a Sant Boi, l’accident que va provocar la mort del maquinista Albert Martínez, s’ha volgut respectar el dol de familiars, amics i companys per permetre el seu comiat ahir

La UGT de Catalunya denuncia l’increment d’accidents mortals a la feina durant aquest any

Només durant el mes de maig, han perdut la vida a la feina 9 persones i des d’inicis del 2022 portem la suma de 31 treballadors i treballadores mortes.

Seguretat i salut en el treball: resum i conclusions de la jornada de la UGT de Catalunya contra el càncer laboral: coneixement, conscienciació i visibilització

A finals del mes passat, el 28 d’abril, amb motiu del Dia internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, es va celebrar