accidentalitat-2442 treballadors i treballadores han mort a Catalunya en els darrers cinc anys en el seu lloc de feina o en accidents in itinere

Catalunya encapçala la llista de comunitats autònomes que superen la mitjana estatal de sinistres laborals La secretària de Política Sindical de la UGT de Catalunya, Núria Gilgado, ha presentat aquest matí en roda de premsa l’informe ‘La sinistralitat laboral a Catalunya 2012-2016’ en què s’explica com l’evolució de la sinistralitat a casa nostra es mostra molt depenent del cicle econòmic, Continua llegint

vigilancia-saludDia Mundial de la Seguretat i Salut al Treball, jornades i manifestacions

28 d’abril. Jornada: Controvèrsies i  evidències de la vigilància de la salut Amb motiu del Dia Mundial de la Seguretat i Salut al Treball, organitzem una jornada dirigida als delegats i delegades de prevenció i persones interessades en la salut laboral, i més especialment en vigilància de la salut. Quan: Divendres, 28 d’abril de 2017 Jornada dirigida als delegats i Continua llegint

sense-risc-49Es publica el número 49 de la revista de prevenció de riscos laborals “Sense risc”

En aquest número es tracta com a tema central l’economia circular (la no generació de residuus, la reutilització i el disseny ecològic) i entre els articles destaquem sobre la prevenció als treballs amb vent.