Treballar amb condicions climatològiques adverses: les calamarsades

Les condicions ambientals del treball comporten l’exposició a riscos físics associats a aquestes condicions climàtiques. Les tempestes de pluja i calamarsada d’aquests darrers dies  ens recorden la capacitat destructiva de la natura amb aquests fenòmens tan locals i violents. Certes activitats laborals que es realitzen a la intempèrie poden suposar l’exposició a condicions climatològiques adverses i fan que els treballadors Continua llegint

La calor ja és aquí: consells per a treballar segurs durant l’onada de calor

Amb l’arribada de l’onada de calor que està afectant el nostre país, és important adoptar mesures per evitar els riscos associats a la calor a la feina, especialment les persones que treballen a l’aire lliure. A continuació, enllacem dues publicacions de l’Oficina de

Este verano… que no te piquen las garrapatas

Los ixodoideos conocidos vulgarmente como garrapatas, son artrópodos de la superfamilia de los ácaros. Son ectoparásitos hematófagos, es decir, parásitos externos que se alimentan de sangre de animales vertebrados de sangre caliente como perros, gatos, ovejas, cabras, conejos, caballos, ciervos, roedores , aves,