Recomanació preventiva, conducció amb mal temps: consells per evitar accidents

El otoño se cerca y llega el mal tiempo a nuestro país. Tiempo inestable otoñal que nos trae lluvia, viento, niebla, hielo, granizo e incluso nieve como compañeros de viaje en nuestros próximos desplazamientos. A continuación os presentamos una serie de pautas y medidas que se pueden tomar para mejorar nuestra seguridad y la de los demás. Antes de la Continua llegint

Exigim la retirada immediata dels equips de respiració autònom que actualment utilitzen els Bombers de la Generalitat

Els representants dels treballadors i delegats de prevenció i membres del Comitè de Salut i Seguretat Laboral dels bombers de la Generalitat de la UGT, CATAT, CSIF i COS han remès al conseller d’Interior, Joaquim Forn, un manifest on alerten del risc laboral greu imminent que afecta la totalitat de col·lectiu de bombers de guàrdia cada dia a tot Catalunya Continua llegint

Surt publicat el número 50 de la revista “Sense risc”

Us fem arribar aquesta publicació periòdica de prevenció de riscos laborals dirigida a les persones treballadores i delegats i delegades de prevenció i vol donar informació general al voltant de diferents temes d´actualitat de prevenció de riscos laborals i medi ambient. En aquest número parlem de les dades d’accidentalitat, el mirall trencat de la realitat. Entrevistem a Elena Juanola, directora Continua llegint

Conclusions de la jornada de vigilància a la salut: Controvèrsies i  evidències de la vigilància de la salut

Us adjuntem les conclusions de la jrnada, sobre vigilància de la salut el passat 28 d’abril amb motiu del Dia Mundial de la Seguretat i Salut al Treball. A la jornada, des de tres angles diferents; el mèdic, el jurídic i el sindical es van establir les bases de la salut laboral i es van tractar temes controvertits com ara Continua llegint