S’han produït quatre accidents laborals en els darrers dies Després dels quatre accidents de treball que han succeït a Catalunya entre el 27 i 30 de gener al sector de la construcció, amb resultat de quatre ferits greus i tres treballadors morts, des de la UGT i CCOO de Catalunya considerem que la manca de prevenció, la manca de coordinació Continua llegint

aeroport-del-pratDenunciem deficiències en la senyalització i la il·luminació de les obres de l’aeroport del Prat on dissabte va morir un treballador

El nostre sindicat denuncia les greus conseqüències que té la subcontractació sistemàtica d’empreses a l’Aeroport del Prat en el deteriorament de les condicions laborals Dissabte passat, 28 de gener, va morir a l’aeroport del Prat un treballador d’una de les UTE contractades per a les obres de pavimentació de la pista principal. El treballador, autònom de 38 anys i natural Continua llegint

accident-laboralLamentem la mort de dos treballadors en menys de 48 hores i exigim a l’administració més vigilància de les externalitzacions i subcontractes

L’any passat els accidents laborals amb baixa a Catalunya van augmentar un 9,76%, increment que arriba al 17,40% en el sector de la construcció La Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya lamenta la mort de dos treballadors en menys de 48 hores a causa de sengles accidents que es podien haver evitat: un d’ells, pertanyent Continua llegint

hotel_princesa_sofiaLa UGT de Catalunya denuncia l’increment de la sinistralitat a la construcció i torna a demanar a la Generalitat una mesa sectorial en què la prevenció sigui tema prioritari

La Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya lamenta l’accident que ha tingut lloc aquest matí a l’Hotel Princesa Sofía de Barcelona, en què tres treballadors de les obres de reforma de l’hotel han resultat ferits. Des del moment en què hem conegut els fets, representants del nostre sindicat s’han personat  a l’hotel per saber els Continua llegint

Font: WikimediaEl Comitè d’empresa d’Applus+ Idiada exigeix que les malalties que pateixen els conductors a causa de les vibracions siguin considerades malalties laborals

Així mateix, reclama que sigui l’INSH, i no la mútua de la companyia, qui faci els mesuraments corresponents a les vibracions que es produeixen a la pista de fatiga La secció sindical de la UGT a Applus+ Idiada, referent mundial en les homologacions i verificacions de vehicles, aprofitarà demà la visita de la Inspecció de Treball al circuit de proves Continua llegint