La secció sindical de la UGT a l’aeroport de Reus denuncia que Aena i ENAIRE deixen en mans de la probabilitat la seguretat dels vols

Aena i ENAIRE continuen menyspreant la seguretat dels vols que operen a l’aeroport de Reus. Les retallades a la plantilla han tornat a motivar que ahir a la tarda, dia 26, la torre de Reus no

S’ha publicat el nou quadern preventiu “nanotecnologia: un risc emergent”

Us adjuntem el nou quadern preventiu: nanotecnologia: un risc emergent. Es tracta de la actualització del quadern editat al 2008 amb les noves evidències i normativa de  la nanotecnologia. La nanotecnologia és el disseny, la síntesi, la manipulació i l’aplicació de materials, aparells i sistemes funcionals a través del control de la matèria a la nanoescala, rang de mides que va Continua llegint

La UGT denuncia que Catalunya, on en els darrers cinc anys 432 persones treballadores han perdut la vida a la feina, encara no disposa d’una veritable cultura preventiva a la feina

Aquest matí s’ha presentat l’informe ‘Sinistralitat laboral a Catalunya 2013-2017’ Aquest matí la UGT de Catalunya ha presentat l’informe ‘Sinistralitat laboral a Catalunya 2013-2017’, que analitza les xifres d’aquest període i denuncia que en el 2018 Catalunya segueix sense disposar encara d’una veritable cultura preventiva a la nostra societat. La manca d’inversió en prevenció a les empreses del nostre país ens Continua llegint

Infografies sobre els riscos laborals de treballar i de l’exposició a nanomaterials

Us presentem dues infografies sobre els possibles llocs d’exposició i informació necessària sobre els nanomaterials  de l’ETUI (European Trade Union Institute)  que es presentaran a la jornada del 26 d’abril Nanotecnologia i prl: delegats i delegades de prevenció davant els reptes tecnològics.