UGT – FICA de Catalunya exigeix una reunió urgent amb el delegat de la Generalitat a Tarragona pels darrers accidents a les empreses químiques de la demarcació

UGT – FICA de Catalunya denuncia la descoordinació en la comunicació i les actuacions posteriors en els darrers accidents a les empreses Carburos Metálicos a la Pobla de Mafumet, el 31 de maig, i Miasa a Tarragona, aquest dissabte, i l’activació parcial del PLASEQCAT, i exigeix una reunió urgent amb el delegat de la Generalitat a Tarragona.

Consells preventius per evitar problemes derivats d’un cop de calor a la feina

Davant l’onada de calor i l’arribada d’una massa d’aire molt càlid amb valors de temperatura per sobre de la mitjana fins a finals de setmana, l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals us recomana unes lectures per  a evitar  problemes derivats d’un cop de calor a la feina.

Ja ha sortit la revista de prevenció de riscos laborals “Sense risc” número 55

En aquest número publiquem un especial sinistralitat, parlem del Dia mundial de la seguretat i la salut en el treball 2019 i entrevistem a Núria Gilgado, secretària de Política sindical de la UGT de Catalunya.