bombersExigim la retirada immediata dels equips de respiració autònom que actualment utilitzen els Bombers de la Generalitat

Els representants dels treballadors i delegats de prevenció i membres del Comitè de Salut i Seguretat Laboral dels bombers de la Generalitat de la UGT, CATAT, CSIF i COS han remès al conseller d’Interior, Joaquim Forn, un manifest on alerten del risc laboral greu imminent que afecta la totalitat de col·lectiu de bombers de guàrdia cada dia a tot Catalunya Continua llegint

revista-sense-riscSurt publicat el número 50 de la revista “Sense risc”

Us fem arribar aquesta publicació periòdica de prevenció de riscos laborals dirigida a les persones treballadores i delegats i delegades de prevenció i vol donar informació general al voltant de diferents temes d´actualitat de prevenció de riscos laborals i medi ambient. En aquest número parlem de les dades d’accidentalitat, el mirall trencat de la realitat. Entrevistem a Elena Juanola, directora Continua llegint

conclusionsConclusions de la jornada de vigilància a la salut: Controvèrsies i  evidències de la vigilància de la salut

Us adjuntem les conclusions de la jrnada, sobre vigilància de la salut el passat 28 d’abril amb motiu del Dia Mundial de la Seguretat i Salut al Treball. A la jornada, des de tres angles diferents; el mèdic, el jurídic i el sindical es van establir les bases de la salut laboral i es van tractar temes controvertits com ara Continua llegint

Tematicas de Trabajadores construccion de edificiosSindicats, patronals i Generalitat acordem posar en marxa un Pla d’acció i potenciació de la Prevenció de Riscos laborals a la construcció

La Federació d’Indústria de la UGT de Catalunya (FICA) valora positivament l’acord signat avui amb la Generalitat i les patronals per posar en marxa un pla d’acció i potenciació de la prevenció de riscos laborals al sector de la construcció. Des del nostre sindicat som conscients de la importància del sector de la construcció en el creixement econòmic del nostre país, Continua llegint

Portada-Glossari-PRLGlossari bàsic de prevenció de riscos laborals

Per donar suport a la tasca sindical dels delegats i delegades de prevenció, l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya (OTPRL) ha editat el Glossari bàsic de prevenció de riscos laborals per als delegats i les delegades de prevenció, elaborat amb la col·laboració del Servei Lingüístic de la UGT i el suport de la Direcció General Continua llegint