Consulta tota la informació sobre la Covid-19

La UGT de Catalunya hem elaborat un seguit de documentació, en format de preguntes i respostes, per facilitar la solució de dubtes sobre l’afectació sociolaboral de la Covid-19: mesures organitzatives i preventives a les empreses, nous

Exigim a les empreses càrnies que compleixin amb la normativa per aturar els rebrots de Covid-19

Des que la setmana passada la UGT FICA va fer pública la seva conclusió en què demanava que s’abordés de manera urgent l’evolució de rebrots de contagis per la Covid-19 al sector de les

La pandèmia de la Covid-19 evidencia la feblesa de la prevenció de riscos laborals a Catalunya

Com cada 28 d’abril, i com cada dia, des de la UGT de Catalunya seguim denunciant l’inacceptable nombre de treballadors i treballadores que perden la vida a la feina, i que s’amaguen sota les estadístiques d’accidents i malalties laborals. Al 2019, 83 treballadors i treballadores van perdre la vida a la feina i milers van patir accidents de treball i Continua llegint

28 d’abril: un homenatge a les víctimes de la Covid-19 i a la feina de les treballadores i els treballadors dels serveis essencials

CCOO i UGT, amb motiu del 28 d’abril, Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el Treball, destaquen que la pandèmia ha evidenciat l’associació indissoluble de la salut laboral i la salut pública, i la feblesa de la prevenció de riscos laborals a Catalunya.

Consulta tota la informació sobre la Covid-19

La UGT de Catalunya hem elaborat un seguit de documentació, elaborada en format de preguntes i respostes, per facilitar la solució de dubtes sobre l’afectació sociolaboral del Covid-19: mesures organitzatives i preventives a les empreses, nous