El Departament de Justícia posa en perill la seguretat del centre penitenciari de Brians-2

Ja ha sortit la revista de prevenció de riscos laborals, “Sense risc” número 53

Ja podeu descarregar-vos la nostra revista de prevenció de riscos laborals, ‘Sense risc’ número 53. En aquest número es presenta el manifest pel Dia Internacional de la Seguretat i la salut a la feina “Treball segur, és la teva salut, es el teu dret”, zoonosis

Nova fitxa preventiva: Radiacions ionitzants a l’àmbit sanitari

Nova Fitxa Preventiva: “Radiaciones ionizantes en el ámbito sanitario”. Una publicació dirigida especialment al personal sanitari, de manteniment, administració i de neteja que comparteix espais de treball i activitat amb el de radiologia. La fitxa dóna informació sobre els conceptes d’irradiació externa i de contaminació

Nova fitxa preventiva: Radiacions ionitzants

Nova Fitxa Preventiva: “Radiaciones ionizantes”, on s’expliquen què son les radiacions ionitzants, les seves repercussions a la salut de las persones, els tipus de radiacions (naturals o artificials), els principals llocs de feina on es poden trobar i les mesures de prevenció a aplicar.

La UGT Baix Llobregat organitza la jornada de treball ‘L’assetjament sexual a les empreses, prevenció i abordatge’

Demà, 6 de juny, a les 10 hores, a la seu del sindicat a Cornellà de Llobregat En el marc de la celebració del 5è Congrés de Dones del Baix LLobregat, que se celebra al llarg d’aquest 2018 sota el lema