Papá Noel y la prevención de riesgos laborales

Se acerca la Navidad. Y en la Oficina Técnica para la Prevención de Riesgos Laborales (OTPRL) de la UGT de Catalunya estamos preocupados por la seguridad y la salud de Papá Noel (no vaya a ser que tenga un accidente o una enfermedad profesional y no pueda traernos nuestro regalo, que este año hemos sido buenos). Ya sabemos que como Continua llegint

Glossari bàsic de mútues

Per donar suport a la tasca sindical dels delegats i delegades de prevenció, l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya (OTPRL) ha editat el “Glossari bàsic de mútues”, elaborat amb la col·laboració del Servei Lingüístic de la UGT de Catalunya i el suport de la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya. Continua llegint

Recomanació preventiva, conducció amb mal temps: consells per evitar accidents

El otoño se cerca y llega el mal tiempo a nuestro país. Tiempo inestable otoñal que nos trae lluvia, viento, niebla, hielo, granizo e incluso nieve como compañeros de viaje en nuestros próximos desplazamientos. A continuación os presentamos una serie de pautas y medidas que se pueden tomar para mejorar nuestra seguridad y la de los demás. Antes de la Continua llegint

Exigim la retirada immediata dels equips de respiració autònom que actualment utilitzen els Bombers de la Generalitat

Els representants dels treballadors i delegats de prevenció i membres del Comitè de Salut i Seguretat Laboral dels bombers de la Generalitat de la UGT, CATAT, CSIF i COS han remès al conseller d’Interior, Joaquim Forn, un manifest on alerten del risc laboral greu imminent que afecta la totalitat de col·lectiu de bombers de guàrdia cada dia a tot Catalunya Continua llegint