Documents i formularis bàsics per a les delegades i delegats de prevenció

Per tal de facilitar la tasca de les delegades i delegats de prevenció, la UGT de Catalunya hem actualitzat la recopil·lació de documents i formularis bàsics per al desenvolupament de les tasques de vigilància de la salut als centres de treball.

Guia sindical: prevenció de riscos laborals i Covid-19

La UGT de Catalunya hem editat una guia sindical sobre prevenció de riscos laborals i Covid-19, amb l’objectiu de dotar els treballadors i les treballadores —i sobretot, les delegades i els delegats de prevenció— d’una eina útil totalment actualitzada per adquirir aquells coneixements sobre la pandèmia que afectin o puguin afectar l’àmbit laboral.

Setmana Europea per a la Seguretat i la Salut a la Feina

Els trastorns musculoesquelètics (TME) relacionats amb la feina són les alteracions i el deteriorament que pateixen determinades estructures del cos, com ara músculs, articulacions, tendons, lligaments, nervis i ossos, causades o agreujades pel desenvolupament de l’activitat laboral. Aquests trastorns afecten principalment l’esquena, les espatlles, el coll i les extremitats superiors, malgrat que també poden afectar les inferiors.