Campanya per una maternitat saludable

En el marc de les accions subvencionades per al 2019 per la Fundació Estatal de prevenció de Riscos Laborals (FEPRL), l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya (OTPRL) ha dissenyat la campanya informativa gratuïta: “Maternidad saludable y segura también en el trabajo: protegiendo la vida”.

Campanya informativa per a nous delegats i delegades de prevenció

En el marc de les accions subvencionades per al 2019 per la Fundació Estatal de Prevenció de Riscos Laborals, FEPRL, l’Oficina Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals de la UGT de Catalunya ha dissenyat una campanya informativa gratuïta dirigida els nous delegats i delegades de prevenció de les empreses del nostre territori.

UGT – FICA de Catalunya exigeix una reunió urgent amb el delegat de la Generalitat a Tarragona pels darrers accidents a les empreses químiques de la demarcació

UGT – FICA de Catalunya denuncia la descoordinació en la comunicació i les actuacions posteriors en els darrers accidents a les empreses Carburos Metálicos a la Pobla de Mafumet, el 31 de maig, i Miasa a Tarragona, aquest dissabte, i l’activació parcial del PLASEQCAT, i exigeix una reunió urgent amb el delegat de la Generalitat a Tarragona.