Signem l’acord d’increment retributiu 2019 per al personal de la Generalitat

Ahir la UGT de Catalunya vam signar la proposta d’increment retributiu presentada pel Govern per a l’Exercici 2019, i que deriva de l’Acord que la UGT vam signar amb el Govern estatal, i que es concreta en el següent:

• Increment fix del 2,25% a la nòmina del  mes de gener a tots els conceptes bàsics i complementaris de la nòmina.
  • Increment d’un 0,25% extra lligat a fons addicionals, que es negociarà al mes de febrer i tindrà caràcter retroactiu a 1 de gener de 2019.
  • Increment addicional del 0,25% extra lligat al compliment del PIB de 2018 i que es farà efectiu a la nòmina del mes de juliol.

L’acord contempla la demanda plantejada per la UGT en relació a l’abonament de l’increment salarial ja a la nòmina del mes de gener, així com que la preceptiva negociació del percentage del 0,25% dels fons addicionals es faci en les pròximes setmanes per incorporar-lo a les nostres nòmines el més aviat possible. El nostre sindicat ha demanat que s’apliqui el mateix criteri de repartiment que l’any anterior i que aquesta quantitat es destini al complement específic o de grup.

En funció de l’evolució del PIB, també s’aplicarà un increment del 0,25% amb efecte a 1 de juliol.

El nostre sindicat ha aconseguit que en un període de cinc mesos les nostres retribucions s’incrementin en un 4,20% des de la nòmina de setembre de l’any passat, i recordem que aquesta quantitat pot créixer fins a un 4,70% al mes de juliol.

Document acord.