21 d’octubre, dia mundial de l’estalvi energètic

El 21 d’octubre se celebra el Dia de l’Estalvi Energètic, que té com a objectiu conscienciar la ciutadania i també a les administracions, empreses i les persones treballadores, de la necessitat de reduir la despesa d’energia i millorar l’eficiència energètica per poder conservar els recursos naturals del nostre planeta.
La UGT de Catalunya, dona suport a aquesta diada i convida a la reflexió sobre l’ús que fem dels recursos energètics i la seva afectació a l’economia, a la societat i al medi ambient.
Perquè tots i totes en som responsables
La nostra organització reclama als Governs i a les administracions, accions legislatives immediates encaminades a promoure l’ús conscient i responsable de l’energia i la realització d’una transició energètica verda, justa i resilient, que lluiti contra la pobresa energètica i no deixi ningú enrere.
Us adjuntem el Manifest de la UGT de Catalunya del Dia Mundial de l’Estalvi Energètic.

Més informació: Pàgina web  de la Generalitat de Catalunya amb tota la informació sobre l’estalvi energètic.