28 de Juny – Dia Internacional de l’Orgull LGTBIQ+

Amb motiu de la commemoració del 28 de Juny, Dia Internacional de l’Orgull LGTBIQ+, des de la UGT de Catalunya mostrem el nostre compromís inequívoc en la lluita pels drets socials i laborals de les persones LGTBIQ+.

Com a sindicat de classe, feminista, internacionalista, demòcrata i pacifista,  defensarem i lluitarem per tal que en els espais laborals no siguin menystinguts i que cap treballadora i treballador LGTBIQ+ tingui reduïts els seus drets laborals pel fet de visibilitzar-se en el seu centre treball.

Volem recordar que un any més estem a l’espera la legislació de l’estat que regularà aspectes legals de garantia dels drets de les persones LGTBI i persones no binaries. Aquest fet facilitaria encara molt més la tasca de l’acció sindical.
En els següents enllaços podreu consultar el manifest i cartell.
A la feina, fora la LGTBI-fòbia!