Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Sentencia favorable ante despido con re-admisión imposible debido a cierre empresarial

Cuando la sentencia que establece la improcedencia del despido declara extinguida la relación laboral por imposibilidad de re-admisión al haber cesado la empresa en su actividad, además del derecho a la indemnización correspondiente, procede la condena al abono de los salarios de tramitación.

Consulta de la séntencia

https://www.ugt.cat/download/legislaci%C3%B3/recull_de_normativa_i_jurisprud%C3%A8ncia_laboral/SENT.-139_2018-despido-con-cese-de-actividad.pdf

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies