Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Assemblea general CSIR Piremed – 7 i 8 de juliol

Els dies 7 i 8 de juliol de 2015 es celebra a Portbou l’Assemblea General de la CSIR Piremed. Aquesta entitat engloba organitzacions sindicals d’Andorra França i Catalunya, i treballa per la millora de les condicions de vida dels treballadors i la promoció del diàleg social a banda i banda de la frontera.

La Sra. Dolors Bassa, Secretaria General de la UGT- Comarques Gironines intervindrà a la segona taula rodona de la assemblea, titulada “Frontera i Treball”, on aprofundirà sobre temes com la cohesió social, la mobilitat i els treballadors transfronterers.

Finalment, la UGT de Catalunya que ostenta el càrrec de la tresoreria presentarà el balanç d’aquests dos darrers anys ocupant el càrrec.

Adjuntem el programa provisional de la mateixa.

 

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies