Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Avui vaga al sector de la fabricació de gelats per exigir un nou conveni sectorial

kaliseVaga de 24 hores dels treballadors i treballadores de Kalise

Us recordem que des de la FITAG-UGT de Catalunya i la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya està convocada per avui vaga de 24 hores per als treballadors i les treballadores del sector de la fabricació de gelats. Els treballadors i treballadores de Kalise Menorquinas’estan concentranta les portes de la fàbrica a Palau-Solità i Plegamans (Vallès Occidental) per mostrar el seu rebuig al bloqueig de les negociacions i exigir un nou conveni col·lectiu.

La patronal del sector de la fabricació de gelats no vol negociar ni acordar cap nou conveni col·lectiu per al sector. Després de gairebé 3 anys de negociació ha deixat ben clara quina és la seva voluntat: aprofitar la reforma laboral del PP per deixar que el conveni estatal sectorial de gelats decaigui i, per tant, desaparegui a partir del proper 8 de juliol. 

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies