Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Concentració aquesta tarda de les treballadores d’AMBILIM per reclamar el pagament de les nòmines endarrerides

ambilimL’empresa de neteja deu un total de 72.000 euros a 18 extreballadores de Girona i el 50% de la nòmina de setembre a les treballadores de Sabadell

Aquesta tarda, a les 16 hores, les treballadores d’Ambilim de Girona, Sabadell i Barcelona es concentraran davant de la seu de l’empresa (Avinguda Meridiana, 27, Barcelona) per reclamar el pagament de les nòmines pendents.

En el cas de Girona, Ambilim deu un total de 72.000 euros a 18 extreballadores (4.000 euros a cadascuna d’elles) en concepte de la nòmina d’agost, la meitat de la nòmina de setembre, la paga d’estiu i la part proporcional de la paga de Nadal i de la paga de beneficis. Les 18 treballadores d’Ambilim realitzaven tasques de neteja al geriàtric Puig d’en Roca de Girona (centre de la Generalitat). El servei ha sortit a concurs i la Generalitat l’ha adjudicat ara a l’empresa Selmarsa, que ha subrogat les treballadores per fer la mateixa feina, però Ambilim continua mantenint el deute amb elles. Les treballadores ja van fer dues setmanes de vaga al mes de juny perquè l’empresa els pagués nòmines endarrerides.

En el cas de les treballadores de Sabadell, l’empresa els hi deu la meitat de la nòmina de setembre.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies