Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Desconvocada la vaga a Repsol

La UGT de Catalunya i l’empresa han arribat a un preacord que suposa la desconvocatòria de la vaga que s’havia de dur a terme els dies 13, 14 i 15 d’agost.
A data d’avui tenim sobre la taula una proposta de preacord que recull algunes de les reivindicacions històriques que la UGT ha defensat.
Dins del capítol salarial destaquem l’actualització dels salaris en funció de l’IPC, que porten congelats des de l’any 2019 i la revaloració dels quals actualment està propera al 10%. Es recuperen els criteris de la clàusula de revisió del VI Acord Marc, és a dir, es revisa el valor dels conceptes salarials amb caràcter retroactiu a 1 de gener de l’any en cas que hi hagi una desviació positiva de l’IPC final i sense impacte quan sigui negativa. El mateix any es garanteix una pujada en taules del 75% de la desviació i s’hi inclou l’opció d’arribar al 100% al final de vigència de l’Acord Marc el 2024 si s’obtenen els beneficis pactats.
S’augmenta el capital circulant dels préstecs per eliminar els períodes d’espera amplis que existeixen actualment des de la realització de la sol·licitud.
S’augmenten les modalitats de teletreball incloent-hi la Flexible i es possibilita l’opció de teletreball en segona residència.
Es recupera definitivament la Ultraactivitat en els Convenis Col·lectius, que permetrà negociar sense la pressió dels terminis de finalització de vigència dels mateixos.
Per a UGT un aspecte fonamental i que destaquem és la Garantia de l’Ocupació al Grup Repsol, a més també són molt ressenyables la reactivació de la Mesa de Política Industrial i de Formació que permetrà planificar conjuntament l’evolució dels centres de treball cap a la descarbonització i l’economia circular.
Finalment, es revisa la classificació professional dels tècnics en funció del sistema educatiu, i la Direcció de l’Empresa adquireix un compromís d’establir un camí d’evolució de les treballadores i els treballadors cap a la situació de personal Fora de Taules.

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies