logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Dia internacional de la Mare Terra

El 22 d’abril va ser declarat per les Nacions Unides Dia Internacional de la Mare Terra per conscienciar sobre la importància de protegir el planeta Terra i els seus ecosistemes. Una diada per sensibilitzar-nos sobre la necessitat d’invertir i protegir el medi ambient, la natura i la seva biodiversitat per fer front als problemes que té i exigir la posada en marxa de mesures polítiques urgents i concretes per revertir l’emergència climàtica.
Aquest any i sota el lema “Invertir en el nostre planeta”, celebrarem aquesta diada per fomentar l’harmonia amb la natura i per assolir un desenvolupament i un equilibri just entre les necessitats econòmiques, socials i mediambientals de les generacions actuals i futures.
Des de la UGT de Catalunya som conscients que ens trobem, per tant, en un punt d’inflexió, potser sense retorn, si no actuem amb immediatesa, depèn de tots nosaltres aturar aquesta greu situació i convertir-la en una oportunitat clau per fer un canvi necessari, un replantejament de la nostra societat i fer una transició cap a un nou model de creixement socialment just, equitatiu i inclusiu que respecti les limitacions dels recursos naturals i la capacitat de regeneració del planeta on tots i totes tinguem més oportunitats i opcions.
Més informació, aquí.
Podeu descargar-vos el manifest de la UGT de Catalunya, aquí.

Entrades relacionades