El Centre de Formació d’adults Canyelles es concentra per denunciar la situació d’abús que pateixen

classe curs escolar FP

Mesos després que el Consorci fes el nomenament extraordinari de l’actual persona que assumeix la direcció del centre de formació d’adults Canyelles, la totalitat del personal que treballa al centre (que inclou personal educatiu, d’administració i de neteja) es mobilitza en contra de les contínues mostres de tracte abusiu, gestió inadequada i abús de poder.

S’ha traslladat a Consorci un escrit de denúncia amb les contínues situacions d’abús d’autoritat i gestió inadequada.
La UGT de Catalunya i altres organitzacions sindicals estan duent a terme un assessorament a les persones treballadores del centre que es troben en situació de risc per a la seva salut i han pogut accedir a la carta de denúncia on es recullen detallades diverses situacions que posen en dubte la gestió fins al dia d’avui per la persona titular de la direcció.
Manifesten que la situació ha empitjorat després d’avaluar el projecte de direcció presentat a inicis d’aquest any i que ha derivat en una persecució i, fins i tot, amenaces cap a algunes persones que no han volgut traslladar la informació de les valoracions de la resta del claustre i que finalment ha derivat, segons l’escrit, en desqualificacions contínues.
Diverses persones han traslladat la seva situació a la Inspecció educativa, que fins ara no ha fet arribar cap resposta, i han iniciat contactes amb el servei de prevenció de riscos laborals amb la intenció de sol·licitar una avaluació de riscos psicosocials.
Per aquests motius, la UGT Educació, demà 14 de juny, ha convocat una concentració a les 12h davant del CFA de Canyelles.