Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

El comitè d’empresa de l’Hospital municipal de Badalona demana una reunió urgent per aclarir rumors

Els treballadors no estan d’acord amb l’aplicació del RD 20/2012 ja que BSA està reconeguda com a empresa amb naturalesa privada

«El comitè d’empresa de l’Hospital Municipal de Badalona ha demanat una reunió urgent amb la direcció per aclarir els rumors què han estat llençats des de la mateixa. Els rumors són que se’ls hi aplicarà el Reial Decret 20/2012 i no cobraran la paga extra de nadal, a més, se’ls compensaria la pèrdua amb part dels endarreriments del 5%. En la reunió es demanarà que l’empresa BSA deixi clara la seva postura i que desmenteixi o confirmi aquests rumors.

Els treballadors i treballadores reafirmen la seva disconformitat amb l’aplicació del Reial Decret 20/2012. Catsalut reconeix l’Hospital com a entitat privada i els estatuts vigents consideren a BSA com a una societat mercantil de forma anònima i amb la naturalesa privada municipal.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies