Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

El cor del Liceu oferirà un recital al carrer per denunciar les retallades de plantilla i salari

liceu
Als 400 treballadors del Liceu se’ls ha aplicat la reducció del 5% i la direcció ja ha anunciat que reduirà en un 10% la plantilla

Els integrants del cor del Gran Teatre del Liceu de Barcelona es concentraran davant de les portes del teatre per denunciar la situació que viu actualment la plantilla, formada per uns 400 treballadors i treballadores.

Malgrat que no són funcionaris, els treballadors i les treballadores del Liceu han vist reduït un 5% el seu sou, com a aplicació del ‘decretazo’ presentat pel govern. Tanmateix, la direcció ja ha anunciat al Comitè d’Empresa que a finals de juliol presentarà un expedient de regulació d’ocupació per reduir la seva plantilla en un 10%. I també ha anunciat la possibilitat de suspensió temporal de contractes per al 2011-2012.

Com a mesura de protesta per aquestes decisions, el cor del Gran Teatre del Liceu sortirà demà al carrer per denunciar la seva situació. El cor oferirà un recital a la porta d’aquest emblemàtic per fer sentir les seves veus contra les retallades de plantilla i de sous.


Recital de protesta dels treballadors del Gran Teatre del Liceu

DIA:
dimarts, 6 de juliol de 2010 HORA: 18 hores  LLOC: Davant les portes del Gran Teatre del Liceu. La Rambla, 51-59. Barcelona.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies