logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

El Sector del Metall de Barcelona convoca una Assemblea el 28 d’abril a Sabadell

Davant l’enrocament de la patronal del metall de la província de Barcelona, que es nega a complir els acords pactats en el conveni (pels quals s’havia de compensar la diferència de l’IPC de l’any 2021 amb el real), la UGT FICA de Catalunya ha convocat una assemblea de delegats i delegades a Sabadell.
Posteriorment, i conjuntament amb la federació del metall de CCOO, es durà a terme una manifestació des de l’Ajuntament de la ciutat fins a la seu del centre metal·lúrgic. Aquestes dues accions formen part d’un escenari de mobilitzacions per part de la nostra organització que no descarta cap mesura de pressió per tal que la patronal accedeixi a pagar allò que s’ha pactat.
L’assemblea comptarà amb la participació d’Oscar Ramos, secretari general de la UGT FICA del Vallès Occidental, Bernardo Fuertes, secretari d’Acció Sindical de la UGT FICA de Catalunya i d’Antonio Rudilla, secretari General de la UGT FICA de Catalunya.
Assemblea de delegats i delegades de la UGT FICA de Catalunya
Hora: 10 h
Lloc: Casa Pere IV de Sabadell
Concentració i manifestació conjunta amb la Federació del Metall de CCOO de Catalunya
Hora: 12 h
Lloc: des de l’Ajuntament de Sabadell fins a la seu del centre metal·lúrgic.

Entrades relacionades