logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La UGT i CCOO mantenen la pressió amb la Vaga General contra el desmantellament de Correos

Després de l’èxit del primer dia de seguiment de la vaga i la gran manifestació de més de 20 mil treballadors i treballadores que van inundar els carrers de Madrid de color groc postal, contínua la mobilització en el seu segon dia de vaga general a Correos amb el seguiment del 75%.
La UGT i CCOO segueixen amb les mobilitzacions i convocaran una concentració de protesta a Barcelona a les 11h que tindrà lloc en l’Oficina Principal de Correos de Barcelona plaça Antonio López per a denunciar la pèssima gestió de Correos per part del seu president Juan Manuel Serrano, amb la complicitat del govern.
La vaga general convocada per les organitzacions majoritàries de Correos, la UGT i CCOO, amb un 70% de representació, entra en el seu segon dia de mobilitzacions, i continua amb un massiu seguiment del 75% després de l’èxit de la manifestació de més de 20 mil treballadors i treballadores de totes les províncies d’Espanya que van acudir de manera multitudinària a protestar pels carrers del centre de Madrid i van omplir de color groc postal tot el recorregut fins al Congrés dels Diputats, on van comptar amb el suport dels grups parlamentaris del Parlament Partit Popular, Unides Podemos, ERC i Compromís que van expressar el seu suport a la vaga general i el seu rebuig a l’erràtic i fracassat projecte postal encapçalat per un president de Correos, Juan Manuel Serrano, l’únic mèrit dels quals per a ser nomenat va ser el de ser amic del president del govern.
Avui han conclós els tres dies de vaga convocats per la UGT i CCOO amb concentracions a tot el territori per a protestar contra l’enfonsament postal i el risc de fallida tècnica en la qual es troba Correos després de la nefasta gestió realitzada pel president de la companyia amb l’aval del govern que s’ha desentès del servei postal públic i del seu finançament i viabilitat.
Per a la UGT i CCOO és necessari discutir el model postal públic des d’una perspectiva de país, tenint en compte la innegable aportació de Correos i del servei postal públic a la vertebració territorial i a la cohesió social en tot el territori nacional. Tots dos sindicats insisteixen en l’alt cost polític que aquest conflicte està suposant per a un Govern que afronta una fi de legislatura complicat en la qual els conflictes com el de Correos li suposaran un cost electoral molt elevat.

Entrades relacionades